در حال بارگزاری...

تابلوهای تبلیغات محیطی چیست؟

مسیح قربانی

تبلیغات محیطی یا همان تبلیغات شهری یکی از اثرگذارترین روشها برای تجارتهای محلی به شمار می روند. تبلیغات محیطی شامل نصب بنر، بیل بورد یا حتی تراکتهای دیواری یا هر روش دیگری برای جلب توجه عابران در کوچه و خیابان می شود. هزینه تبلیغات محیطی در مواردی بسیار سنگین بوده و تجارتهای محلی و کوچک توان انجام آن را ندارند ولی شما می توانید با استفاده از خلاقیت، هزینه تبلیغات محیطی خود را تا حد زیادی کاهش داده و اثرگذاری آن را افزایش دهید.

تابلوهایی که با نمای کامپوزیت، چوب یا سرامیک ساخته می شوند،  در تقسیم بندی کلی و  سبک ساخت و متریال، شامل انواع چنلیوم، استیل، پلاستیک، فلز و وکیوم می شوند. هر کدام از اینها در سبکهای نوین تبدیل به حروف برجسته می گردند.

به اعتقاد ما تابلوسازی باید در خدمت صنعت تبلیغات باشد.  امروزه هیچ مدیری در استفاده از تابلوی مغازه یا شرکت تردید ندارد. تابلو یک بیلبورد تبلیغاتی دائمی است که ذهن مشتریان و عابران را بروزرسانی می کند. اما آیا یک تابلو با تکنولوژی جدید و گران لزوما می تواند موثر باشد؟ آیا تابلوساز فقط به خلق اثر هنری می اندیشد یا نگران اثرگذاری تابلو هم هست؟ چه بسا یک تابلوی زیبا و ساده تاثیر بهتری داشته باشد. جنس، شکل، گرافیک، رنگ آمیزی و فونت تابلو باید با هویت کسب و کار مرتبط باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *