در حال بارگزاری...

حضور گروه تبلیغات محیطی مسیح در شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته تهران

شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته تهران در تاریخ 26 تا 29 آذر در محل نمایشگاه بین المللی تهران و در سالنهای 8 تا 13 برگزار گردید. این نمایشگاه امسال یک ماه زودتر نسبت به سالهای پیش برگزار گردید.

در مقایسه با سالهای گذشته، به نظر می آید با توجه به مشکلاتی مانند گرانی بنزین و غیره بازدید عمومی کمتر شده و بازدید کنندگان اغلب از اهالی صنف تبلیغات و تابلوسازان بودند. این رویکرد را در راستای تخصصی تر کردن نمایشگاهها می توان به فال نیک گرفت.

موضوعات نمایشگاه تبلیغات و بازاریابیتهران و اصناف شرکت کننده به نقل از ستاد برگزاری به شرح زیر است:

تبلیغات (محیطی ، محاطی ، دیجیتالی و رایانه ای)

تبلیغات و بازاریابی کالاها و خدمات عمومی و تخصصی

آژانس ها، مـشاورین و مجریان تبلیغاتی

رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی (تصویری، نوشتاری و گفتاری)

فناوری اطلاعات

علایم تبلیغاتی

تبلیغ مشهورترین محصولات، خدمات و نشانه های تجاری وفرهنگی

تبلیغات کالاهای صادراتی

برندهای تجاری و تبلیغاتی

روابط عمومی ها، سازمان ها و مراکز اطـلاع رسـانی

فعـالیت های بازاریـابی و تحقیق در بازار

تکنیـک های بازاریابی و پیشبـرد فروش

ارتقا فـروش

سمپلـینگ

چـاپ و خدمات دیجیتالی

ماشیـن های چاپ الکترونیکی

تجهیزات و مـواد اولیـه

طراحـی بسته بنـدی

طراحی و ا یده پردازی

تکنولوژی نور پردازی و چراغ های تبلیغاتی

صـنایع و تجهیزات نمایشگـاهی و تبلیغاتی

معمـاری داخلی فروشگاه ها

هدایای تبلیغاتی

هدایای تجاری

رایانه و ماشین آلات مورد استفاده در صنعت تبلیغات

ماشین آلات لیزری

تجهیزات و خدمات صوتی ، تصویری، سینمایی و عکاسی

ماشـین های اداری و تبلیغاتی و تجهیزات مربوطه

سخت افزار و نرم افزارهای کامپیوتری (مرتبط با موضوع نمایشگاه)

مجریان و برگزار کنندگان نمایشگاه ها ، همایشها و سمینارها

فعالیت های علمی و تحقیقاتی و نشریات تخصصی

انجمن ها، اتحادیه ها و سازمانهای داخلی و خارجی

البته شرکت کنندگان در نسبت به موارد اعلامی متفاوت بودند و حضور بخشی از صنایع ضعیف تر بود. تقریبا نصف شرکت کنندگان از صنف تولید کنندگان هدایای تبلیغاتی بودند. بخش قابل توجهی اختصاص به صنف اقلام دکوری و تزیینی داشت که ارتباطی با موضوع نمایشگاه ندارد.

همچنین تعدادی غرفه مربوط به چاپخانه ها بود که ان هم بی ربط با موضوع این نمایشگاه بوده و باید در نمایشگاه چاپ – که چندی پیش برگزار شد – شرکت می کردند. فعالیت انجمن ها و اتحادیه ها نیز بسیار ضعیف بود و تقریبا حضوری نداشتند. در عین حال حضور شرکتهای تابلوسازی و نیز تامین کنندگان مواد اولیه تابلسازی نسبت به پارسال پررنگ تر بود.

با امید رونق این نمایشگاه در سالهای آینده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *