در حال بارگزاری...

انفجار خونین اسپری رنگ در مغازه تابلو سازی

۱۷اسفند

انفجار خونین اسپری رنگ در مغازه تابلو سازی

توسط ZeVg

معاون عملیات آتش نشانی مشهد از انفجار اسپری رنگ در یک مغازه تابلوسازی و ایراد خسارت به چند خودرو و مغازه در خیابان  مشهد خبر داد.

صراط نیوز گزارش داد
به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد دوم مهدی رضایی با بیان این مطلب گفت: در پی اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱ را به محل حادثه در کوچه شاهین فر مشهد اعزام که با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، انفجار اسپری رنگ در یک مغازه تابلوسازی باعث تخریب شیشه های ۲ واحد تجاری دیگر و ایراد خسارت به دو خودرو پژو پارس و ۲۰۶ پارک شده در محل شده بود.
معاون عملیات آتش نشانی مشهد افزود: در بررسی اولیه آتش نشانان مشخص شد، گذاشتن اسپری رنگ در مجاورت حرارت باعث این انفجار بوده و نیروهای امدادی پس از ایمن سازی محل ۲ نفر را که در این حادثه به صورت سطحی مصدوم شده بودند برای مداوا تحویل تکنسین های اورژانس حاضر در محل دادند.

۱۷اسفند

تابلوهای تبلیغات محیطی چیست؟

توسط ZeVg

مسیح قربانی

تبلیغات محیطی یا همان تبلیغات شهری یکی از اثرگذارترین روشها برای تجارتهای محلی به شمار می روند. تبلیغات محیطی شامل نصب بنر، بیل بورد یا حتی تراکتهای دیواری یا هر روش دیگری برای جلب توجه عابران در کوچه و خیابان می شود. هزینه تبلیغات محیطی در مواردی بسیار سنگین بوده و تجارتهای محلی و کوچک توان انجام آن را ندارند ولی شما می توانید با استفاده از خلاقیت، هزینه تبلیغات محیطی خود را تا حد زیادی کاهش داده و اثرگذاری آن را افزایش دهید.

تابلوهایی که با نمای کامپوزیت، چوب یا سرامیک ساخته می شوند،  در تقسیم بندی کلی و  سبک ساخت و متریال، شامل انواع چنلیوم، استیل، پلاستیک، فلز و وکیوم می شوند. هر کدام از اینها در سبکهای نوین تبدیل به حروف برجسته می گردند.

به اعتقاد ما تابلوسازی باید در خدمت صنعت تبلیغات باشد.  امروزه هیچ مدیری در استفاده از تابلوی مغازه یا شرکت تردید ندارد. تابلو یک بیلبورد تبلیغاتی دائمی است که ذهن مشتریان و عابران را بروزرسانی می کند. اما آیا یک تابلو با تکنولوژی جدید و گران لزوما می تواند موثر باشد؟ آیا تابلوساز فقط به خلق اثر هنری می اندیشد یا نگران اثرگذاری تابلو هم هست؟ چه بسا یک تابلوی زیبا و ساده تاثیر بهتری داشته باشد. جنس، شکل، گرافیک، رنگ آمیزی و فونت تابلو باید با هویت کسب و کار مرتبط باشد.

نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تهران (A+M)

توسط ZeVg

نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تهران (A+M) از ۰۵ الی ۰۸ دی ۱۳۹۹ در شهر تهران کشور ایران برگزار می گردد. نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تهران (A+M) با هدف حمایت از صنعت تبلیغات، آشنایی با تکنیک‌های بازاریابی و فروش، برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه‌کنندگان و متقاضیان خدمات بازاریابی و تبلیغات، انتقال دانش فنی نوین و کارآمد و توسعه صادرات غیرنفتی برگزار می‌شود. امروزه، مدیران بخش های مختلف شاهد پدیده هایی عینی و قابل درکی هستند که به سرعت قواعد بازی آنها در بازار را تغییر داده و دگرگون می‌ نماید. از سوی دیگر، فقدان ساز و کارهای رقابتی مانع از رشد و توسعه دانش و مهارتهای بازاریابی در سازمان‌های کشور شده است. بی‌ تردید گذار موفق و ورود به عرصه های جهانی منوط به رشد و توسعه توان تبلیغات و دانش بازاریابی می‌ باشد. تعامل در دهكده جهانی و در صنعت تبلیغات و بازاریابی جهان، زبان حرفه ای و تخصصی می خواهد. نیاز به وجود شرکت‌‌های قدرتمند تبلیغاتی، اطلاع مدیران صنایع از روش‌‌های مختلف‌‌ بازاریابی و تبلیغات، توجه به وجوه تبلیغ و تمایز آن برای ارائه در بازارهای مختلف‌‌، تبلیغات مستمر، لحاظ تبلیغات در بودجه بندی و ارائه تبلیغ متفاوت در چرخه عمر محصول از نکاتی است که در بازاریابی و تبلیغات مد نظر قرار می گیرد.

۱۷اسفند

حضور گروه تبلیغات محیطی مسیح در شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته تهران

توسط ZeVg

شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته تهران در تاریخ 26 تا 29 آذر در محل نمایشگاه بین المللی تهران و در سالنهای 8 تا 13 برگزار گردید. این نمایشگاه امسال یک ماه زودتر نسبت به سالهای پیش برگزار گردید.

در مقایسه با سالهای گذشته، به نظر می آید با توجه به مشکلاتی مانند گرانی بنزین و غیره بازدید عمومی کمتر شده و بازدید کنندگان اغلب از اهالی صنف تبلیغات و تابلوسازان بودند. این رویکرد را در راستای تخصصی تر کردن نمایشگاهها می توان به فال نیک گرفت.

موضوعات نمایشگاه تبلیغات و بازاریابیتهران و اصناف شرکت کننده به نقل از ستاد برگزاری به شرح زیر است:

تبلیغات (محیطی ، محاطی ، دیجیتالی و رایانه ای)

تبلیغات و بازاریابی کالاها و خدمات عمومی و تخصصی

آژانس ها، مـشاورین و مجریان تبلیغاتی

رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی (تصویری، نوشتاری و گفتاری)

فناوری اطلاعات

علایم تبلیغاتی

تبلیغ مشهورترین محصولات، خدمات و نشانه های تجاری وفرهنگی

تبلیغات کالاهای صادراتی

برندهای تجاری و تبلیغاتی

روابط عمومی ها، سازمان ها و مراکز اطـلاع رسـانی

فعـالیت های بازاریـابی و تحقیق در بازار

تکنیـک های بازاریابی و پیشبـرد فروش

ارتقا فـروش

سمپلـینگ

چـاپ و خدمات دیجیتالی

ماشیـن های چاپ الکترونیکی

تجهیزات و مـواد اولیـه

طراحـی بسته بنـدی

طراحی و ا یده پردازی

تکنولوژی نور پردازی و چراغ های تبلیغاتی

صـنایع و تجهیزات نمایشگـاهی و تبلیغاتی

معمـاری داخلی فروشگاه ها

هدایای تبلیغاتی

هدایای تجاری

رایانه و ماشین آلات مورد استفاده در صنعت تبلیغات

ماشین آلات لیزری

تجهیزات و خدمات صوتی ، تصویری، سینمایی و عکاسی

ماشـین های اداری و تبلیغاتی و تجهیزات مربوطه

سخت افزار و نرم افزارهای کامپیوتری (مرتبط با موضوع نمایشگاه)

مجریان و برگزار کنندگان نمایشگاه ها ، همایشها و سمینارها

فعالیت های علمی و تحقیقاتی و نشریات تخصصی

انجمن ها، اتحادیه ها و سازمانهای داخلی و خارجی

البته شرکت کنندگان در نسبت به موارد اعلامی متفاوت بودند و حضور بخشی از صنایع ضعیف تر بود. تقریبا نصف شرکت کنندگان از صنف تولید کنندگان هدایای تبلیغاتی بودند. بخش قابل توجهی اختصاص به صنف اقلام دکوری و تزیینی داشت که ارتباطی با موضوع نمایشگاه ندارد.

همچنین تعدادی غرفه مربوط به چاپخانه ها بود که ان هم بی ربط با موضوع این نمایشگاه بوده و باید در نمایشگاه چاپ – که چندی پیش برگزار شد – شرکت می کردند. فعالیت انجمن ها و اتحادیه ها نیز بسیار ضعیف بود و تقریبا حضوری نداشتند. در عین حال حضور شرکتهای تابلوسازی و نیز تامین کنندگان مواد اولیه تابلسازی نسبت به پارسال پررنگ تر بود.

با امید رونق این نمایشگاه در سالهای آینده